Gratis pendelbussen naar het concert van Bruce Springsteen in Werchter

28 juni 2024 – Op 2 juli 2024 kunnen concertbezoekers de magie van Bruce Springsteen and the E Street Band beleven in het Festivalpark van Werchter. De Lijn zorgt voor gratis pendelbussen vanaf Leuven Station naar het festivalterrein. Zo kunnen fans zonder zorgen genieten van het concert en tegelijkertijd hun ecologische voetafdruk verkleinen.

Met de pendelbus naar Bruce Springsteen op 2 juli 2024

• De pendelbussen brengen de concertgangers vlot van Leuven Station naar het festivalpark in Werchter.
  • Zij reizen gratis én met minder CO2-uitstoot.
  • Een rit met de pendelbus duurt ongeveer 15 minuten.
  • Let op: het meenemen van een vouwfiets of opvouwbare step op de pendelbussen is niet toegestaan.

Uren pendelbussen

De gratis pendelbussen rijden tussen Leuven Station en het Festivalpark van 12 uur 's middags tot 2 uur 's nachts.

Fans stippelen hun route naar Leuven Station best vooraf uit via de routeplanner, de app of de halte- en lijnpagina’s.

Voor meer informatie over het concert van Bruce Springsteen and The E Street Band – 2024 World Tour, kunnen de muziekfans terecht op de website van Live Nation.

Opgelet!

Live Nation, de organisator van het concert, meldt dat het natte weer van de afgelopen weken en maanden invloed heeft op de parkeerplaatsen van het Festivalpark Werchter. Hierdoor zijn er tijdelijk minder parkeerkaarten beschikbaar, omdat sommige terreinen te drassig zijn. Dit betekent dat voor het optreden van Bruce Springsteen het aantal parkeerkaarten beperkt is. Als gevolg hiervan zullen waarschijnlijk meer bezoekers dan normaal gebruik maken van de pendelbussen, wat kan leiden tot langere wachttijden. De Lijn vraagt alle festivalgangers om geduld en begrip, en om rekening te houden met deze omstandigheden.

Website preview
Bruce Springsteen: gratis pendelbussen vanaf Leuven Station - De Lijn
Beleef op 2 juli 2024 de magie van Bruce Springsteen and the E Street Band! Met pendelbussen bereik je het Festivalpark van Werchter.