Beweeg mee naar minder CO2 én naar Tomorrowland met de pendelbussen van De Lijn

Duiken in een magisch verhaal vol liefde en vriendschap tijdens de laatste drie weekends van juli? Dat kan op Tomorrowland. De Lijn brengt de festivalgangers gratis van de parkings naar het festivalterrein en terug. Op donderdag, vrijdag en maandag zorgt De Lijn ook voor pendelbussen tussen Boom Station en camping DreamVille.

Gratis Pendelbussen

Tussen Boom Station en Camping DreamVille

• Donderdag 14, 21 en 28 juli:  9 tot 20 uur
  • Vrijdag 15, 22 en 29 juli: 9 tot 20 uur
  • Zaterdag 16, 23 en 30 juli: geen bussen
  • Zondag 17, 24 en 31 juli: geen bussen

Tussen Camping DreamVille en Boom Station

• Maandag 18 en 25 juli, 1 augustus: 7 tot 14 uur

Tussen de parkings en het festivalterrein

• Vrijdag 15, 22 en 29 juli: 10 tot 4 uur
  • Zaterdag 16, 23 en 30 juli:  10 tot 4 uur
  • Zondag 17, 24 en 31 juli: 10 tot 3 uur

Lijn 500 tussen Mechelen en Boom

Bus 500 (Mechelen – Rumst – Boom - Antwerpen) zet de feestvierders af dichtbij de ingang aan de tijdelijke halte ter hoogte van de rotonde met de Schommelei. De halte 'De Schorre' wordt tijdens het festival niet bediend.

Ook 's nachts kunnen festivalgangers deze bus nemen om terug te keren naar Mechelen. Door een omleiding stoppen de nachtbussen aan de halte 'Boom Markt'.

Om naar Tomorrowland te reizen met lijn 500 maken de bezoekers gebruik van de normale vervoerbewijzen van De Lijn.

Raadpleeg hier de volledige dienstregeling van lijn 500

Extra (nacht)treinen tussen Antwerpen en Boom

De NMBS legt tijdens de festivalweekends extra (nacht)treinen in tussen Antwerpen-Centraal en Boom. Alle info, voorwaarden en aankoop treinticket: nmbs.be/tomorrowland

Omleidingen Boom en omgeving

Door het festival kunnen een aantal normale buslijnen tijdelijk hun gewone reisweg niet volgen. Reizigers stippelen best hun route uit met de routeplanner of in de app.

Meer info over Tomorrowland op de website van het festival.