Boekengeschenk op tramlijnen 2 en 6 naar de Boekenbeurs

Op 1, 2 en 9 november maken De Lijn en Uitgeverij Borgerhoff & Lamberigts tramreizigers blij met gratis B&L roman.

Vlaanderen zet het boek weer centraal tijdens de Boekenbeurs in Antwerp Expo (29 oktober – 11 november).  De Lijn en Uitgeverij Borgerhoff & Lamberigts zorgen bij deze editie voor een extra kers op de taart. Op 1, 2 en 9 november maken boekenliefhebbers die met de tram (lijnen 2 en 6) richting Antwerpse boekenbeurs trekken, kans op een leuk boekengeschenk.

Boekengeschenk voor tramgebruikers

Uitgeverij Borgerhoff & Lamberigts – die dit jaar haar literaire boekenfonds B&L lanceerde - wil de liefde voor de roman wijd verspreiden en daar helpt De Lijn graag bij. Want waar is het fijner lezen dan op de bus of tram? Op 1, 2 en 9 november zenden De Lijn en B&L boekenschenkers op pad. Op de tramlijnen 2 en 6, die van Antwerpen-Centraal richting boekenbeurs rijden, maken ze reizigers blij met een gratis B&L-roman (zolang de voorraad strekt). Boekenliefhebbers kiezen dan ook best voor de trams van De Lijn voor hun verplaatsing naar Antwerp Expo.

Voordelig combiticket

Ook bij deze editie is er weer een voordelig combibiljet te koop om met bus of tram naar de Boekenbeurs te reizen. Ook de toegang tot de beurs zelf is inbegrepen. Dit combibiljet is geldig in de provincie Antwerpen en op de buslijnen vanuit het Waasland. Je kan dit ticket enkel kopen via de ticketshop van de Boekenbeurs . Het combiticket kost 11 euro. Meer informatie vind je ook op de website van De Lijn.

Literaire boekenfonds B&L

Vlot gearriveerd op de boekenbeurs? Spring zeker eens binnen op de stand van uitgeverij Borgerhoff & Lamberigts.  Uitgeverij B&L lanceerde dit jaar haar literaire boekenfonds B&L. Ze gaan op zoek naar parels uit de Europese literatuur en duiken steeds weer boven met de mooiste romans. David Foenkinos (populairder dan Houellebecq in Frankrijk), Karl-Heinz Ott (de Duitse Julian Barnes) en Simon Johannin (het literaire wonderkind) zijn slechts enkele van de nieuwe auteurs die door Borgerhoff & Lamberigts werden ingelijfd.

De Boekenbeurs vindt plaats van 29 oktober t.e.m. 11 november in Antwerp Expo in Antwerpen.