Met De Lijn naar Werchter Boutique

Zaterdag 8 juni zet De Lijn zowat 35 extra bussen in voor Werchter Boutique. De bussen brengen muziekliefhebbers op zo'n 20 minuten van het bus- en treinstation in Leuven naar de festivalhalte op de Wijgmaalsesteenweg. Deze halte ligt op wandelafstand van de festivalweide. De bussen pendelen doorlopend tussen 10 en 2 uur.  Een SMS-ticket voor de pendelbussen kost 7 euro; voor een evenemententicket in de Lijnwinkel betaal je 8 euro voor de heen- en terugreis.

Met een voordelig sms-ticket van 7 euro heen en terug
Het makkelijkst is om een sms- ticket voor de pendelbus aan te kopen. Een sms-ticket kost 7 euro (+ 0,15 operatorkost) en is geldig voor een heen- en terugrit met de speciale pendelbussen. Het sms-ticket is het voordeligste vervoerbewijs en kan je kopen vanaf 9.30 uur de dag zelf.

Hoe kopen?

• Sms voor het opstappen ‘EVENT’ naar 4884
  • Toon het ontvangen sms-ticket bij het opstappen.

Andere Vervoerbewijzen

In Vlaams-Brabant kan je vooraf in de Lijnwinkels  of de zaterdag zelf aan Leuven Station ook een evenementenbiljet Werchter Boutique kopen. Dit biljet kost 8 euro en is geldig voor een heen- en terugreis met de speciale pendelbussen. Abonnementen of andere vervoerbewijzen zijn niet geldig op de pendelbussen naar Werchter Boutique.

E-treinbiljet Werchter Boutique

De NMBS legt speciale nachttreinen in waarvoor je een overeenstemmend E-Treinbiljet Werchter Boutique nodig hebt.  In dit E-treinbiljet Werchter Boutique is naast de treinreis ook de prijs van het busvervoer inbegrepen. ( E-Treinbiljet Werchter Boutique = Trein + Pendelbus De Lijn = € 19). Treinreizigers dienen na afloop van het festival zonder dralen en oponthoud  op de pendelbussen richting Leuven station  te stappen.

Informatie voor reizigers en concertgangers
Reizigers kunnen op www.delijn.be terecht voor meer informatie over de pendelbussen.