Opnieuw bussen De Lijn naar Brussel vanaf 16.00 u

(update 15.00) De dienstverlening van De Lijn naar Brussel komt om 16.00 uur opnieuw op gang. Tot nader order zal de dienstverlening de komende dagen normaal verlopen.

Vlaams-Brabant / Brussel

Na de lockdown van de hoofdstad beginnen de bussen van De Lijn om 16.00 uur opnieuw te rijden naar Brussel. Het kan even duren voor de bussen op hun normale schema zitten. De Lijnwinkel aan Brussel Noord blijft vandaag gesloten. Tot nader bericht rijden er op de reguliere lijnen geen bussen naar de luchthaven in Zaventem.

De bussen naar de luchthaven stoppen aan Zaventem Station. Vanuit Grimbergen/Vilvoorde stoppen ze aan de Discount Parking op het luchthavendomein.

Antwerpen: geen stop aan luchthaven Deurne

Lijnen 33, 50, 51 en 52 stoppen in Deurne niet aan de halte luchthaven. Het premetro- en tramverkeer in Antwerpen rijdt normaal.

Limburg: snellijnen

De snellijnen naar Limburg zullen vanuit Brussel vertrekken.

West-Vlaanderen en Oost-Vlaanderen

De dienstverlening in West- en Oost-Vlaanderen verloopt normaal.

Dominique Renders Woordvoerster De Lijn Vlaams-Brabant, De Lijn
Eva De Wolf Woordvoerster De Lijn Antwerpen, De Lijn